ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Az Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Siró Flórián egyéni vállalkozó (székhely: 3580 Tiszaújváros, Örösi út 36, 2/3, adószám: 58380916-1-25), mint „Üzemeltető” által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum alapján létrejött szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásba foglalt szerződésnek, magyar nyelven íródik.

Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján (www.dembedesign.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki.

Az ÁSZF folyamatosan elérhető az alábbi linken: https://dembedesign.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/

és letölthető az alábbi linkről: https://dembedesign.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Siró Flórián egyéni vállalkozó a jelen ÁSZF rendelkezéseit, a forgalmazott termékek körét, vételárát, határidőket, stb. szabadon megváltoztathatja. Az Üzemeltető az adott termék adott áron történő eladására vonatkozó kötelezettsége a termék árának a Webáruházban közzétett megváltoztatásáig áll fenn. A változás a Webáruházban történt megjelenítés időpontjától hatályos. Bármely vásárlónak, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással. A változtatások a már korábban létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.

1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

1.1. A jelen felhasználási és általános szerződési feltételek a kiskereskedelmi forgalom keretében történő vásárlásra vonatkoznak.
1.2. Az Üzemeltető cégadatai és elérhetőségei az alábbiak:
Cégnév: Siró Flórián egyéni vállalkozó
Székhely: 3580 Tiszaújváros, Örösi út 36, 2/3. Levelezési cím: 1131 Budapest, Göncöl utca 43, XIII. lépcsőház 2/9
Kapcsolattartó: Rézmüves Georgina E-mail: info@dembedesign.hu
Adószám: 58380916-1-25
Szerződés nyelve: magyar, a szerződést az üzemeltető nem iktatja
1.3. Az Üzemeltető tárhelyszolgáltatójának adatai és elérhetőségei az alábbiak:
Cégnév: Sybell Informatika Kft
Székhely: 1158 Budapest, Késmárk u. 7/B 2. em. 206.
E-mail: hello@sybell.hu
Telefon: +36 1 707 67 26
A Webáruház megtekintésével, a regisztrációval, illetve a vásárlással (az itt felsorolt magatartások bármelyikével) a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Üzemeltető és a Webáruház használója között. Ön, mint a Webáruház használója (a továbbiakban: Felhasználó) köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit. Amennyiben Ön az ÁSZF bármely rendelkezését nem fogadja el, úgy az oldalt nem használhatja, a Webáruházban vásárlást nem végezhet.
1.5. A Webáruház használata, valamint a Webáruház által nyújtott szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatszolgáltatás önkéntes alapon történik, és az adatokat az Üzemeltető csak a szolgáltatás megfelelő nyújtásához szükséges mértékben, a weboldalon található Adatkezelési Tájékoztatóban meghatározottaknak megfelelően használja fel.
1.6. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2. A VÁSÁRLÁS MENETE, A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE
2.1. Az oldal megtekintésével létrejött szerződéses jogviszony mellett a Webáruházban történő vásárlás esetén szállítási (adásvételi) szerződés jön létre a Felhasználó mint Vevő és az Üzemeltető mint Eladó között, amely jogviszonyra a megrendelés és visszaigazolás, valamint a jelen ÁSZF rendelkezései egyaránt irányadók. A Webáruház 10 napon belül elfogadja a vásárló megrendelését, ennek hiányában a vásárló mentesül vételi ajánlati kötöttsége alól. A rendelés leadását követően küldött „visszaigazoló email” egy automatikusan küldött jelzés, amely a jelen pont szerinti elfogadásnak minősül.
2.2. Az adásvételi szerződés feltételeit a megrendelés elküldésével a vásárló elfogadja. A szerződés a megrendelés teljes körű kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően az alábbiak szerint jön létre: Az Üzemeltető által küldött azon tájékoztató e-mail kézhezvételekor, amelyben értesíti a Felhasználót a csomag futárszolgálatnak történő átadásáról. Ez nem a vásárlást követő pár percen belül kapott automatikus visszaigazoló e-mail, amely mindössze arról tájékoztatja a vásárlót, hogy a megrendelése technikailag rögzítve lett.
2.3. Tekintettel arra, hogy a szerződés írásban megkötött szerződésnek minősül, a Felek megállapodnak, hogy az Üzemeltető, valamint a Felhasználó közötti, a Felhasználó regisztrációs vagy megrendelési adatai között szereplő e-mail címen történő kommunikáció írásbeli kommunikációnak minősül.
2.4. A megrendelésre vonatkozó e-mailen történő visszaigazolás az Üzemeltető és a Felhasználó között létrejött szerződés tartalmát képezi, és annak e-mailen történő megküldése eleget tesz a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 18. § szerinti „írásbeli megerősítés” követelményének. Kérjük, hogy e dokumentumokat olvassa el, és őrizze meg! Kérdése esetén lépjen kapcsolatba a Webáruházzal.
2.5. A megrendelések leadása a Webáruház online felületén lehetséges. A Webáruházban tett megrendelést az Üzemeletető csak akkor tudja befogadni és teljesíteni, ha a vásárló a regisztrációs és vásárlási oldalon található mezőket maradéktalanul és helyesen kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a Webáruház felelősséget nem vállal. A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési, vagy más adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség a vásárlót terheli.
2.6. Adatbeviteli hibák javításának technikai lehetőségei: az adatbeviteli hibák javítására a „Fiókom” menüpontban van lehetőség, az érintett adat „Szerkesztés” gombjára kattintva. A regisztrációkor megadott adatokat és belépési jelszót bejelentkezés után bármikor meg lehet változtatni. A “Kosár” tartalma ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető. A megrendelés elküldését követően észlelt adatbeviteli hiba esetén ezt haladéktalanul jelezni kell a fentiekben megjelölt e-mail címen.
2.7. A Webáruházban böngészve a kiválasztott, megvásárolni kívánt termékek saját oldalán a darabszám kiválasztását követően a „Kosárba teszem” funkcióra klikkelve lehet az egyes termékeket a virtuális kosárba betenni. A termékek kiválasztását követően a tényleges rendelési folyamatot a „Tovább a pénztárhoz” feliratú gombra kattintva lehet megkezdeni, majd a számlázási adatok megadását és az adatellenőrzést követően lehet a rendelést véglegesíteni és elküldeni.
2.8. Felhívjuk a figyelmet, hogy minden egyes véglegesített megrendelést a Webáruház rendszere külön megrendelésként kezel, így előfordulhat, hogy az egymás után közvetlenül, azonos vásárlónak és címre leadott megrendelések is külön csomagban kerülnek kiszállításra, amely esetben a szállítási díj is minden megrendelésnél külön felszámításra kerül. Ha már leadta megrendelését, de a csomagot újabb termékekkel bővíteni szeretné, úgy haladéktalanul lépjen kapcsolatba a Webáruházzal e-mail formájában, így – a megrendelés státuszától függően, azaz a csomag futárszolgálatnak történő átadását megelőzően – még módosítható a megrendelés.
2.9. A Webáruház lehetőség van regisztrálni. A későbbiekben ez megkönnyíti a vásárlást, azonban regisztráció nélkül is vásárolhat.
2.10. A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. 
2.11. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, bruttó árak (tehát tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os áfát, illetve, ha a Szolgáltató áfa mentesen számláz, az árak a fizetendő összegek), azonban nem tartalmazzák a szállítással, fizetéssel kapcsolatos díjakat. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra, kivéve ha a Felhasználó dísz-, vagy egyéb speciális csomagolást kér.
2.12. A Webáruházban az Üzemeltető részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A Webáruházban szereplő termékképek tájékoztató jellegűek és a valóságtól eltérhetnek.
2.13. Az Üzemeltető a jelen ÁSZF-ben és a megrendelés visszaigazolásában szereplő feltételek szerint köteles a Felhasználó által megrendelt termékeket a megrendelésben megjelölt szállítási címre eljuttatni.
2.14. A Felhasználó köteles a megrendelését az általa megadott szállítási címen átvenni illetve a vételárat és a feltüntetett járulékos költségeket (pl: szállítás, utánvét-kezelési díj) köteles megfizetni a szállítást megelőzően vagy legkésőbb a kiszállítással egyidejűleg a jelen ÁSZF-ben szereplő feltételek szerint. Amennyiben a Felhasználó nem veszi át a megrendelését előre fizetés esetén köteles rendezni az újraküldéssel járó költségeket, míg utánvétel esetén köteles megtéríteni a megvalósult szállítási költséget.
2.15. 
Az Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy egyes megrendeléseket ne fogadjon el, ebben az esetben nem jön létre szerződés a Felek között. Az Üzemeltető továbbá jogosult indokolás nélkül elállni a szerződésektől, ebben az esetben a már megfizetett vételárat haladéktalanul visszafizeti a Felhasználó részére.

2.16. Fizetési és szállítási módok

2.16.1. Előre utalás: A megrendelt termékek vételárát és az esetleges járulékos költségeket (amelyek minden esetben feltüntetésre kerülnek a megrendeléskor) kiegyenlítését a vásárló a visszaigazolástól számítva 24 órán belül teljesítenie kell a sikeres rendeléshez. Ezen lehetőség választása során a megrendelt termékek összekészítését, csomagolását a végösszeg jóváírását követően tudjuk megkezdeni.

A “közlemény” rovatba kérjük feltüntetni a visszaigazoló e-mailben szereplő rendelési számot!

Utalási információk: Kedvezményezett: Siró Flórián e.v. Számlavezető Bank: Erste Bank Zrt. Számlaszám: 11600006-00000000-97999670 IBAN szám: HU56116000060000000097999670 2.16.2. Utánvét: A vásárló a vételárat utánvételes fizetési móddal is rendezheti, ez esetben a fizetés a csomag átvételekor a csomagponton végezhető.

Utánvétes fizetési módnál Webáruházunk kezelési költséget számíthat fel, amelyről a megrendelés leadása során, a weboldalon tájékoztatja a vásárlót.

2.16.3. Barion bankkártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Magyar nyelvű nyilatkozat

Alulírott, a bankkártyás fizetési mód igénybe vételével tudomásul veszem, hogy a(z) Siró Flórián e.v. (3580 Tiszaújváros, Örösi út 36, 2/3) adatkezelő által a(z) https://dembedesign.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes

adataim átadásra kerülnek az Barion Payment Zrt., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: számlázási név, cím, e-mail, telefonszám.

Amennyiben a Vevő a Kártyaadatait későbbi fizetés céljára a fizetési folyamat során elmentette, ezen Kártyaadatok a banki rendszerben kerülnek közvetlenül tárolásra. A Kártyaadatok tekintetében adatkezelőnek az azokat tároló bank minősül.

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a Barion Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: 

https://www.barion.com/hu/adatvedelmi-tajekoztato/

A  Barion Pixel a gyűjtött személyes adatokat csalásmegelőzési, kockázatelemzési és értékelési célokra kezeli.

Barion Pixelre vonatkozó kiegészítő általános szerződési feltételek:

https://www.barion.com/hu/files/barion-pixel-aszf.pdf

2.16.4 Szállítás: A megrendelt termékeket a Webáruház futárszolgálatokkal juttatja el a Vevő által megadott címre.

GLS futárszolgálat: a megrendelést házhoz szállítja 2-3 munkanapon belül, jellemzően hétköznaponként 8 és 17 óra között. A vásárló köteles olyan szállítási címet és telefonszámot megadni, ahol a fenti időintervallumban elérhető. A megrendelés feladásáról mindig értesítjük e-mailben a Vásárlót. A pontos érkezéséről a szállítás előtt a futár telefonon felkeresi a Vásárlót! 

Foxpost futárszolgálat: a megrendelés a Vásárló által előre kiválasztott csomagpontra érkezik, általában 2-5 munkanapon belül. A Vásárló nyomonkövetheti a szállítást és SMS-ben értesítést kap ha a megrendelés megérkezett a csomagpontra.

2.17. Teljesítés:
A rendeléseket Webáruház általában 2-7 munkanapon belül tudja teljesíteni, a termékeket feladni, amennyiben az adott termék raktáron van. A Webáruház törekszik a szállítási határidő betartására, azonban nem felel azért, ha ezen szokásos szállítási idő nem tartható. Az esetleges késedelem esetén a Webáruház törekszik, de nem köteles a vásárlót értesíteni.

2.18. A vevő köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét, és az átvételi elismervényt aláírni. Sérült csomagolás esetén a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni a hibát.

2.19. A nem sértetlen csomagolású terméket a vásárló csak saját felelősségére veheti át. A jegyzőkönyv felvételének hiányában távollévők között kötött szerződések esetén irányadó elállási jog gyakorlására, mennyiségi kifogásra, továbbá sérült termék miatti szavatossági igények érvényesítésére a lehetőségek korlátozottak.

2.20. Mennyiségi, illetve sérültség miatti reklamáció akkor fogadható el aggálytalanul, ha a csomag felbontásáról videofelvétel készül, amelyen jó minőségben, egyértelműen látszik, hogy a csomag a felvétel indulásakor bontatlan volt (a csomag minden oldala felvételre kerül), és a felvétel vágatlanul rögzíti a csomag teljes tartalmát.

3. KELLÉKSZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS
3.1. A Webáruházban vásárolt termékekre kötelező jótállás nem vonatozik.
3.2. A vásárló az Üzemeltető hibás teljesítése esetén az Üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. A hibás terméket a vásárló saját költségére köteles az Üzemeltető levelezési címére eljuttatni. Az Üzemeltető utánvétes csomagot nem vesz át.
3.3. A vásárló számára az alábbi kellékszavatossági opciók állnak rendelkezésre: javítás, arányos árleszállítás illetve csere. Ha a termék javítására nincs lehetőség a vásárló kérheti az arányos árleszállítást vagy cserét az aktuális készlettől függően. Amennyiben erre sincs lehetőség úgy visszaigényelheti a termék vételárát kivéve a megvalósult szállítási költséget. 3.4. A vásárló köteles a hibát a felfedezése után haladéktalanul közölni és bizonyítani, hogy az már a teljesítés időpontjában is megvolt. 
3.5. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. 
3.6. A szavatossági igény kizárólag az Üzemeltetővel szemben gyakorolható. A termék hibáját a vásárlónak kell bizonyítania előzetesen fotó vagy videó formájában. Amennyiben ez alapján nem megállapítható úgy az Üzemeltető bevizsgálja a terméket.
3.7. A gyártó (vagy forgalmazó) akkor mentesül a szavatossági/jótállási kötelezettsége alól, ha:
– A terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba.
– A hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető.
– A termék hibája a jogszabály vagy a kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. – A termék hibája a teljesítés után keletkezett. A fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt. 3.8. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
3.9. Ugyanazon hiba miatt egyszerre több eljárást nem lehet érvényesíteni.
3.10. Amennyiben a hibásként megjelölt termék nem rendelkezik a hibával vagy nem rendeltetésszerű használatból adódik a Webáruházat szavatossági vagy jótállási kötelezettség nem terheli. A terméket nem köteles javítani, árleszállítani, cserélni illetve a vételárat visszatéríteni. A vásárló jogosult ugyanakkor ilyen esetben is a bevizsgált terméket visszakérni amennyiben rendezi annak újbóli kiszállítási költségét.

4. A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA
4.1. A Webáruház vásárlóit megilleti a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szerinti elállási jog, amelyet a termék kézhezvételét követő 14 napon belül lehet gyakorolni.
4.2. Írásban történő elállás esetén határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a vásárló elállási nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. Az elállás az itt megjelölt feltételekkel gyakorolható.
4.3. Elállásra vonatkozó igényt a vásárló e-mailben, űrlap kitöltésével vagy postai úton írásban jelentheti be. A közösségi felületeken (pl: Instagram, Facebook, TikTok) küldött üzenetek nem vonatkoznak ide.
4.4. Elállás esetén a termék bontatlan vagy bontott állapotban is visszaérkezhet a Webáruházhoz. Kivéve a zárt csomagolású termékek, amelyek a felbontás után már nem küldhetőek vissza. Ilyen például az ápolási szerek,  az eledelek, a jutalomfalatok, a táplálékkiegészítők illetve a speciális technológiával csomagolt Zee.Dog márka által gyártott fekhely.
4.5. A Webáruház a terméket kizárólag az eredeti, sérülésmentes és tiszta állapotában köteles megtéríteni. Ruházat vagy egyéb állatfelszerelés esetén csak akkor ha a termék még nem volt kitéve mosásnak, szárításnak vagy vasalásnak. Ellenkező esetben a Webáruház követelheti a fogyasztótól a termék nem rendeltetésszerű használatából vagy kezeléséből eredő anyagi kárának megtérítését.
4.6. A vásárlót nem illeti meg az elállás joga nem előre gyártott termék esetén. Ha terméket a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő vagy egyértelműen a személyére szabtak.
Illetve olyan termék esetén, amely a természeténél vagy a csomagolás technológiájánál fogva nem szolgáltatható vissza az eredeti állapotában. 
4.8. Az elállást nem kötelező megindokolni.
4.9. Elállás esetén a termék visszajuttatásának költsége a vásárlót terhelik. A vásárló köteles a terméket a kézhezvételétől számítva 14 napon belül 
visszajuttatni az Üzemeltetőnek, ennek hiányában úgy kell tekinteni, hogy az elállási jogát a továbbiakban nem kívánja gyakorolni. Utánvéttel visszaküldött csomagot a Webáruház nem vesz át.
4.10. A termék ellenértékét legkésőbb a visszáru Üzemeltetőhöz való megérkezést követő 15 munkanapon belül utalja vissza a vásárló által használt Barion fizetési rendszeren keresztül vagy az általa megadott bankszámlaszámra. Az Üzemeltető a termék vételárát a visszaszolgáltatásáig visszatarthatja.
4.11. Az elállás nem terjed ki a szállítási költségre, így az Üzemeltető azt nem téríti vissza.
4.12. Amennyiben a vásárló nem a jelen ÁSZF és a jogszabályok szerint közli és gyakorolja elállási jogát vagy elállási jogot a fent meghatározott okokból nem közölhet, úgy a Webáruház a vételárat nem téríti vissza, azonban – előzetes egyeztetést követően – mód van a termék visszaküldésére a vásárló részére. Ennek a költsége a vásárlót terhelik.
4.13. Amennyiben kérdése merült fel az elállási jog gyakorlásával kapcsolatban, úgy további tájékoztatásért keressen fel minket az ÁSZF elején található e-mailes elérhetőségen!

4.14. Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet teljes szövege itt elérhető: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1400045.KOR

5. A FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA
5.1. A Webáruházban előfordulhatnak elírások, így téves ármegjelölések, a közzétett adatokért az Üzemeltető nem vállal felelősséget, fenntartja a jogot, hogy ilyen esetben ne fogadja el a megrendelést és ne kössön szerződést, illetőleg a szerződés megkötése esetén attól elálljon.
5.2. Az egyes termékek színeit a felhasználó számítógépe a valóságtól eltérően jelenítheti meg, így a színek teljes egyezőségéért az Üzemeltető felelősséget nem vállal.
5.3. A Webáruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a lehetséges hibákra.
5.4. A Webáruház semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:
– Az interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat meg nem érkezése, véletlenszerű megváltozása.
– Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a Webáruház akadálytalan működését és a vásárlást.
– Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
– Bármely nem ajánlott vagy tértivevényes formában küldött levél – függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett, de főleg bármilyen adat elvesztése.
– Bármely szoftver nem megfelelő működése.
– Bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményei.
5.5. A Webáruház nem felelős semmilyen alapon, semmilyen közvetlen vagy közvetett kárért, ami a Webáruház áruházhoz való csatlakozás, a Webáruház megtekintése miatt következett be.
5.6. Felhasználó teljeskörű és korlátlan felelősséggel tartozik a más személy személyes adatainak megadásából, illetve Webáruházban történő közzétételéből eredő károkért. Az Üzemeltető ilyen esetben minden segítséget megad az eljáró hatóságoknak a jogsértő személy személyazonosságának megállapítása céljából.

6. HÍRLEVÉL
6.1. A felhasználóknak módjuk van a regisztrációjuk alkalmával, illetve később, az oldal használata során az Üzemeltető hírlevelére feliratkozni. A hírlevélre feliratkozás önkéntes. Feliratkozás esetén a felhasználó kifejezetten hozzájárul, hogy az általa megadott e-mail címre tájékoztató és kifejezetten reklámcélú tartalmak kerüljenek továbbításra az Üzemeltető által meghatározott időközönként.
6.2. A hírlevélről a felhasználó bármikor leiratkozhat.

7. PANASZÜGYINTÉZÉS
7.1. A panaszok bejelentésére, kapcsolattartásra az elektronikus levelezési cím a fentiekben került megjelölésre.
7.2. A vásárló panaszát írásban jelentheti be a Webáruház e-mail elérhetőségén. Nem minősül panasznak, ha a vásárló a Webáruház működésével, tevékenységével kapcsolatosan tájékoztatást, állásfoglalást kér.
7.3. Az írásbeli (ideértve az elektronikus úton) tett panaszt a Webáruház – törvény eltérő rendelkezése hiányában – harminc napon belül írásban megválaszolja. Az ilyen módon előterjesztett panaszt a Webáruház egyedi azonosítószámmal látja el. A válaszhoz a Webáruház csatolja a panaszról felvett jegyzőkönyvet is. A rögzített panasznak tartalmaznia kell a panaszos nevét, címét, és a panasz leírását. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles, továbbá felhívja a vásárló figyelmét a jogorvoslati lehetőségekre. A válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni. A Webáruház által felvett jegyzőkönyv tartalmazza a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényben fogyasztói szavatossági igény bejelentése esetében a 19/2014 (IV.29.) NGM. rendeletben előírt adatokat.
7.4. Jogorvoslat: Fogyasztó jogosult továbbá békéltető testülethez fordulni. A Felhasználó lakóhelye szerint illetéke Békéltető Testületek listája és elérhetőségei az alábbi linken érhetőek el:
http://www.bekeltet.hu/container/container_attachments/download/58

FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK ELFOGADÁSA

A Webáruház használatával Ön kijelenti, hogy a felhasználási feltételeket megértette, azokat tudomásul vette, és az oldal használatának feltételeként elfogadja.

Az Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Siró Flórián egyéni vállalkozó (székhely: 3580 Tiszaújváros, Örösi út 36, 2/3, adószám: 58380916-1-25), mint „Üzemeltető” által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum alapján létrejött szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásba foglalt szerződésnek, magyar nyelven íródik.

Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján (www.dembedesign.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki.

Az ÁSZF folyamatosan elérhető az alábbi linken: https://dembedesign.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/

és letölthető az alábbi linkről: https://dembedesign.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Siró Flórián egyéni vállalkozó a jelen ÁSZF rendelkezéseit, a forgalmazott termékek körét, vételárát, határidőket, stb. szabadon megváltoztathatja. Az Üzemeltető az adott termék adott áron történő eladására vonatkozó kötelezettsége a termék árának a Webáruházban közzétett megváltoztatásáig áll fenn. A változás a Webáruházban történt megjelenítés időpontjától hatályos. Bármely vásárlónak, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással. A változtatások a már korábban létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.

1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

1.1. A jelen felhasználási és általános szerződési feltételek a kiskereskedelmi forgalom keretében történő vásárlásra vonatkoznak.

1.2. Az Üzemeltető cégadatai és elérhetőségei az alábbiak:
Cégnév: Siró Flórián egyéni vállalkozó
Székhely: 3580 Tiszaújváros, Örösi út 36, 2/3. Levelezési cím: 1131 Budapest, Göncöl utca 43, XIII. lépcsőház 2/9
Kapcsolattartó: Rézmüves Georgina
E-mail: info@dembedesign.hu
Adószám: 58380916-1-25
Szerződés nyelve: magyar, a szerződést az üzemeltető nem iktatja

1.3. Az Üzemeltető tárhelyszolgáltatójának adatai és elérhetőségei az alábbiak:
Cégnév: Sybell Informatika Kft
Székhely: 1158 Budapest, Késmárk u. 7/B 2. em. 206.
E-mail: hello@sybell.hu
Telefon: +36 1 707 67 26

1.4. A Webáruház megtekintésével, a regisztrációval, illetve a vásárlással (az itt felsorolt magatartások bármelyikével) a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Üzemeltető és a Webáruház használója között. Ön, mint a Webáruház használója (a továbbiakban: Felhasználó) köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit. Amennyiben Ön az ÁSZF bármely rendelkezését nem fogadja el, úgy az oldalt nem használhatja, a Webáruházban vásárlást nem végezhet.

1.5. A Webáruház használata, valamint a Webáruház által nyújtott szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatszolgáltatás önkéntes alapon történik, és az adatokat az Üzemeltető csak a szolgáltatás megfelelő nyújtásához szükséges mértékben, a weboldalon található Adatkezelési Tájékoztatóban meghatározottaknak megfelelően használja fel.

1.6. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2. A VÁSÁRLÁS MENETE, A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE
2.1. Az oldal megtekintésével létrejött szerződéses jogviszony mellett a Webáruházban történő vásárlás esetén szállítási (adásvételi) szerződés jön létre a Felhasználó mint Vevő és az Üzemeltető mint Eladó között, amely jogviszonyra a megrendelés és visszaigazolás, valamint a jelen ÁSZF rendelkezései egyaránt irányadók. A Webáruház 10 napon belül elfogadja a vásárló megrendelését, ennek hiányában a vásárló mentesül vételi ajánlati kötöttsége alól. A rendelés leadását követően küldött „visszaigazoló email” egy automatikusan küldött jelzés, amely a jelen pont szerinti elfogadásnak minősül.
2.2. Az adásvételi szerződés feltételeit a megrendelés elküldésével a vásárló elfogadja. A szerződés a megrendelés teljes körű kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően az alábbiak szerint jön létre: Az Üzemeltető által küldött azon tájékoztató e-mail kézhezvételekor, amelyben értesíti a Felhasználót a csomag futárszolgálatnak történő átadásáról. Ez nem a vásárlást követő pár percen belül kapott automatikus visszaigazoló e-mail, amely mindössze arról tájékoztatja a vásárlót, hogy a megrendelése technikailag rögzítve lett.
2.3. Tekintettel arra, hogy a szerződés írásban megkötött szerződésnek minősül, a Felek megállapodnak, hogy az Üzemeltető, valamint a Felhasználó közötti, a Felhasználó regisztrációs vagy megrendelési adatai között szereplő e-mail címen történő kommunikáció írásbeli kommunikációnak minősül.
2.4. A megrendelésre vonatkozó e-mailen történő visszaigazolás az Üzemeltető és a Felhasználó között létrejött szerződés tartalmát képezi, és annak e-mailen történő megküldése eleget tesz a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 18. § szerinti „írásbeli megerősítés” követelményének. Kérjük, hogy e dokumentumokat olvassa el, és őrizze meg! Kérdése esetén lépjen kapcsolatba a Webáruházzal.
2.5. A megrendelések leadása a Webáruház online felületén lehetséges. A Webáruházban tett megrendelést az Üzemeletető csak akkor tudja befogadni és teljesíteni, ha a vásárló a regisztrációs és vásárlási oldalon található mezőket maradéktalanul és helyesen kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a Webáruház felelősséget nem vállal. A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési, vagy más adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség a vásárlót terheli.
2.6. Adatbeviteli hibák javításának technikai lehetőségei: az adatbeviteli hibák javítására a „Fiókom” menüpontban van lehetőség, az érintett adat „Szerkesztés” gombjára kattintva. A regisztrációkor megadott adatokat és belépési jelszót bejelentkezés után bármikor meg lehet változtatni. A “Kosár” tartalma ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető. A megrendelés elküldését követően észlelt adatbeviteli hiba esetén ezt haladéktalanul jelezni kell a fentiekben megjelölt e-mail címen.
2.7. A Webáruházban böngészve a kiválasztott, megvásárolni kívánt termékek saját oldalán a darabszám kiválasztását követően a „Kosárba teszem” funkcióra klikkelve lehet az egyes termékeket a virtuális kosárba betenni. A termékek kiválasztását követően a tényleges rendelési folyamatot a „Tovább a pénztárhoz” feliratú gombra kattintva lehet megkezdeni, majd a számlázási adatok megadását és az adatellenőrzést követően lehet a rendelést véglegesíteni és elküldeni.
2.8. Felhívjuk a figyelmet, hogy minden egyes véglegesített megrendelést a Webáruház rendszere külön megrendelésként kezel, így előfordulhat, hogy az egymás után közvetlenül, azonos vásárlónak és címre leadott megrendelések is külön csomagban kerülnek kiszállításra, amely esetben a szállítási díj is minden megrendelésnél külön felszámításra kerül. Ha már leadta megrendelését, de a csomagot újabb termékekkel bővíteni szeretné, úgy haladéktalanul lépjen kapcsolatba a Webáruházzal e-mail formájában, így – a megrendelés státuszától függően, azaz a csomag futárszolgálatnak történő átadását megelőzően – még módosítható a megrendelés.
2.9. A Webáruház lehetőség van regisztrálni. A későbbiekben ez megkönnyíti a vásárlást, azonban regisztráció nélkül is vásárolhat.
2.10. A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. 
2.11. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, bruttó árak (tehát tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os áfát, illetve, ha a Szolgáltató áfa mentesen számláz, az árak a fizetendő összegek), azonban nem tartalmazzák a szállítással, fizetéssel kapcsolatos díjakat. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra, kivéve ha a Felhasználó dísz-, vagy egyéb speciális csomagolást kér.
2.12. A Webáruházban az Üzemeltető részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A Webáruházban szereplő termékképek tájékoztató jellegűek és a valóságtól eltérhetnek.
2.13. Az Üzemeltető a jelen ÁSZF-ben és a megrendelés visszaigazolásában szereplő feltételek szerint köteles a Felhasználó által megrendelt termékeket a megrendelésben megjelölt szállítási címre eljuttatni.
2.14. A Felhasználó köteles a megrendelését az általa megadott szállítási címen átvenni illetve a vételárat és a feltüntetett járulékos költségeket (pl: szállítás, utánvét-kezelési díj) köteles megfizetni a szállítást megelőzően vagy legkésőbb a kiszállítással egyidejűleg a jelen ÁSZF-ben szereplő feltételek szerint. Amennyiben a Felhasználó nem veszi át a megrendelését előre fizetés esetén köteles rendezni az újraküldéssel járó költségeket, míg utánvétel esetén köteles megtéríteni a megvalósult szállítási költséget.
2.15. 
Az Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy egyes megrendeléseket ne fogadjon el, ebben az esetben nem jön létre szerződés a Felek között. Az Üzemeltető továbbá jogosult indokolás nélkül elállni a szerződésektől, ebben az esetben a már megfizetett vételárat haladéktalanul visszafizeti a Felhasználó részére.

2.16. Fizetési és szállítási módok

2.16.1. Előre utalás: A megrendelt termékek vételárát és az esetleges járulékos költségeket (amelyek minden esetben feltüntetésre kerülnek a megrendeléskor) kiegyenlítését a vásárló a visszaigazolástól számítva 24 órán belül teljesítenie kell a sikeres rendeléshez. Ezen lehetőség választása során a megrendelt termékek összekészítését, csomagolását a végösszeg jóváírását követően tudjuk megkezdeni.

A “közlemény” rovatba kérjük feltüntetni a visszaigazoló e-mailben szereplő rendelési számot!

Utalási információk:
Kedvezményezett: Siró Flórián e.v.
Számlavezető Bank: Erste Bank Zrt.
Számlaszám: 11600006-00000000-97999670
IBAN szám: HU56116000060000000097999670

2.16.2. Utánvét: A vásárló a vételárat utánvételes fizetési móddal is rendezheti, ez esetben a fizetés a csomag átvételekor a csomagponton végezhető.

Utánvétes fizetési módnál Webáruházunk kezelési költséget számíthat fel, amelyről a megrendelés leadása során, a weboldalon tájékoztatja a vásárlót.

2.16.3. Barion bankkártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Magyar nyelvű nyilatkozat

Alulírott, a bankkártyás fizetési mód igénybe vételével tudomásul veszem, hogy a(z) Siró Flórián e.v. (3580 Tiszaújváros, Örösi út 36, 2/3) adatkezelő által a(z) https://dembedesign.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes
adataim átadásra kerülnek az Barion Payment Zrt., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: számlázási név, cím, e-mail, telefonszám.

Amennyiben a Vevő a Kártyaadatait későbbi fizetés céljára a fizetési folyamat során elmentette, ezen Kártyaadatok a banki rendszerben kerülnek közvetlenül tárolásra. A Kártyaadatok tekintetében adatkezelőnek az azokat tároló bank minősül.

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a Barion Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: 

https://www.barion.com/hu/adatvedelmi-tajekoztato/

A  Barion Pixel a gyűjtött személyes adatokat csalásmegelőzési, kockázatelemzési és értékelési célokra kezeli.

Barion Pixelre vonatkozó kiegészítő általános szerződési feltételek:

https://www.barion.com/hu/files/barion-pixel-aszf.pdf

2.16.4 Szállítás:
A megrendelt termékeket a Webáruház futárszolgálatokkal juttatja el a Vevő által megadott címre.

GLS futárszolgálat: a megrendelést házhoz szállítja 2-3 munkanapon belül, jellemzően hétköznaponként 8 és 17 óra között. A vásárló köteles olyan szállítási címet és telefonszámot megadni, ahol a fenti időintervallumban elérhető. A megrendelés feladásáról mindig értesítjük e-mailben a Vásárlót. A pontos érkezéséről a szállítás előtt a futár telefonon felkeresi a Vásárlót! 

Foxpost futárszolgálat: a megrendelés a Vásárló által előre kiválasztott csomagpontra érkezik, általában 2-5 munkanapon belül. A Vásárló nyomonkövetheti a szállítást és SMS-ben értesítést kap ha a megrendelés megérkezett a csomagpontra.

2.17. Teljesítés:
A rendeléseket Webáruház általában 2-7 munkanapon belül tudja teljesíteni, a termékeket feladni, amennyiben az adott termék raktáron van. A Webáruház törekszik a szállítási határidő betartására, azonban nem felel azért, ha ezen szokásos szállítási idő nem tartható. Az esetleges késedelem esetén a Webáruház törekszik, de nem köteles a vásárlót értesíteni.

2.18. A vevő köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét, és az átvételi elismervényt aláírni. Sérült csomagolás esetén a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni a hibát.

2.19. A nem sértetlen csomagolású terméket a vásárló csak saját felelősségére veheti át. A jegyzőkönyv felvételének hiányában távollévők között kötött szerződések esetén irányadó elállási jog gyakorlására, mennyiségi kifogásra, továbbá sérült termék miatti szavatossági igények érvényesítésére a lehetőségek korlátozottak.

2.20. Mennyiségi, illetve sérültség miatti reklamáció akkor fogadható el aggálytalanul, ha a csomag felbontásáról videofelvétel készül, amelyen jó minőségben, egyértelműen látszik, hogy a csomag a felvétel indulásakor bontatlan volt (a csomag minden oldala felvételre kerül), és a felvétel vágatlanul rögzíti a csomag teljes tartalmát.

3. KELLÉKSZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS
3.1. A Webáruházban vásárolt termékekre kötelező jótállás nem vonatozik.
3.2. A Felhasználó az Üzemeltető hibás teljesítése esetén az Üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. A hibás terméket a vásárló saját költségére köteles az Üzemeltető levelezési címére eljuttatni. Az Üzemeltető utánvétes csomagot nem vesz át.
3.3. A vásárló számára az alábbi kellékszavatossági opciók állnak rendelkezésre: javítás, arányos árleszállítás illetve csere. Ha a termék javítására nincs lehetőség a vásárló kérheti az arányos árleszállítást vagy cserét az aktuális készlettől függően. Amennyiben erre sincs lehetőség úgy visszaigényelheti a termék vételárát kivéve a megvalósult szállítási költséget.
3.4. A vásárló köteles a hibát a felfedezése után haladéktalanul közölni és bizonyítani, hogy az már a teljesítés időpontjában is megvolt. 
3.5. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. 
3.6. A szavatossági igény kizárólag az Üzemeltetővel szemben gyakorolható. A termék hibáját a vásárlónak kell bizonyítania előzetesen fotó vagy videó formájában. Amennyiben ez alapján nem megállapítható úgy az Üzemeltető bevizsgálja a terméket.
3.7. A gyártó (vagy forgalmazó) akkor mentesül a szavatossági/jótállási kötelezettsége alól, ha:
– A terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba.
– A hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető.
– A termék hibája a jogszabály vagy a kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
– 
A termék hibája a teljesítés után keletkezett. A fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt.
3.8. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

3.9. Ugyanazon hiba miatt egyszerre több eljárást nem lehet érvényesíteni.
3.10. Amennyiben a hibásként megjelölt termék nem rendelkezik a hibával vagy nem rendeltetésszerű használatból vagy kezelésből adódik a Webáruházat szavatossági vagy jótállási kötelezettség nem terheli. A terméket nem köteles javítani, árleszállítani, cserélni illetve a vételárat visszatéríteni. A vásárló jogosult ugyanakkor ilyen esetben is a bevizsgált terméket visszakérni amennyiben rendezi annak újbóli kiszállítási költségét.

4. A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA
4.1. A Webáruház vásárlóit megilleti a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szerinti elállási jog, amelyet a termék kézhezvételét követő 14 napon belül lehet gyakorolni.
4.2. Írásban történő elállás esetén határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a vásárló elállási nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. Az elállás az itt megjelölt feltételekkel gyakorolható.
4.3. Elállás esetén a termék bontatlan vagy bontott állapotban is visszaérkezhet a Webáruházhoz. Kivéve a zárt csomagolású termékek, amelyek a felbontás után már nem küldhetőek vissza. Ilyen például az ápolási szerek,  az eledelek, a jutalomfalatok, a táplálékkiegészítők illetve a speciális technológiával csomagolt termékek. 

4.4. A Webáruház a terméket kizárólag az eredeti, sérülésmentes és tiszta állapotában köteles megtéríteni. Ruházat vagy egyéb állatfelszerelés esetén csak akkor ha a termék még nem volt kitéve mosásnak, szárításnak vagy vasalásnak. Ellenkező esetben a Webáruház követelheti a fogyasztótól a termék nem rendeltetésszerű használatából vagy kezeléséből eredő anyagi kárának megtérítését.

4.5 A vásárlót nem illeti meg az elállás joga nem előre gyártott termék esetén. Ha terméket a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő vagy egyértelműen a személyére szabtak. Illetve olyan termék esetén, amely a természeténél fogva nem szolgáltatható vissza az eredeti állapotában. Ilyen például a zárt, speciális csomagolású Zee.Dog márka által gyártott fekhely.

 

4.6. Elállásra vonatkozó igényt a vásárló e-mailben, űrlap kitöltésével vagy postai úton írásban jelentheti be. A közösségi felületeken (pl: Instagram, Facebook, TikTok) küldött üzenetek nem vonatkoznak ide.
4.7. Az elállást nem kötelező megindokolni.

4.8. Elállás esetén a termék visszajuttatásának költsége a vásárlót terhelik. A vásárló köteles a terméket a kézhezvételétől számítva 14 napon belül visszajuttatni az Üzemeltetőnek, ennek hiányában úgy kell tekinteni, hogy az elállási jogát a továbbiakban nem kívánja gyakorolni. Utánvéttel visszaküldött csomagot a Webáruház nem vesz át.

4.9. A termék ellenértékét legkésőbb a visszáru Üzemeltetőhöz való megérkezést követő 15 munkanapon belül utalja vissza a vásárló által használt Barion fizetési rendszeren keresztül vagy az általa megadott bankszámlaszámra. Az Üzemeltető a termék vételárát a visszaszolgáltatásáig visszatarthatja.


4.10. Amennyiben a vásárló nem a jelen ÁSZF és a jogszabályok szerint közli és gyakorolja elállási jogát vagy elállási jogot a fent meghatározott okokból nem közölhet, úgy a Webáruház a vételárat nem téríti vissza, azonban – előzetes egyeztetést követően – mód van a termék visszaküldésére a vásárló részére. Ennek az újbóli kiszállításnak a költségei a vásárlót terhelik.
4.11. Az elállás nem terjed ki a kiszállítási díjra, így az Üzemeltető azt nem téríti vissza.
4.12. Amennyiben kérdése merült fel az elállási jog gyakorlásával kapcsolatban, úgy további tájékoztatásért keressen fel minket az ÁSZF elején található e-mailes elérhetőségen!
4.13. Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet teljes szövege itt elérhető: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1400045.KOR

5. A FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA
5.1. A Webáruházban előfordulhatnak elírások, így téves ármegjelölések, a közzétett adatokért az Üzemeltető nem vállal felelősséget, fenntartja a jogot, hogy ilyen esetben ne fogadja el a megrendelést és ne kössön szerződést, illetőleg a szerződés megkötése esetén attól elálljon.
5.2. Az egyes termékek színeit a felhasználó számítógépe a valóságtól eltérően jelenítheti meg, így a színek teljes egyezőségéért az Üzemeltető felelősséget nem vállal.
5.3. A Webáruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a lehetséges hibákra.
5.4. A Webáruház semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:
– Az interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat meg nem érkezése, véletlenszerű megváltozása.
– Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a Webáruház akadálytalan működését és a vásárlást.
– Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
– Bármely nem ajánlott vagy tértivevényes formában küldött levél – függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett, de főleg bármilyen adat elvesztése.
– Bármely szoftver nem megfelelő működése.
– Bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményei.
5.5. A Webáruház nem felelős semmilyen alapon, semmilyen közvetlen vagy közvetett kárért, ami a Webáruház áruházhoz való csatlakozás, a Webáruház megtekintése miatt következett be.
5.6. Felhasználó teljeskörű és korlátlan felelősséggel tartozik a más személy személyes adatainak megadásából, illetve Webáruházban történő közzétételéből eredő károkért. Az Üzemeltető ilyen esetben minden segítséget megad az eljáró hatóságoknak a jogsértő személy személyazonosságának megállapítása céljából.

6. HÍRLEVÉL
6.1. A felhasználóknak módjuk van a regisztrációjuk alkalmával, illetve később, az oldal használata során az Üzemeltető hírlevelére feliratkozni. A hírlevélre feliratkozás önkéntes. Feliratkozás esetén a felhasználó kifejezetten hozzájárul, hogy az általa megadott e-mail címre tájékoztató és kifejezetten reklámcélú tartalmak kerüljenek továbbításra az Üzemeltető által meghatározott időközönként.
6.2. A hírlevélről a felhasználó bármikor leiratkozhat.

7. PANASZÜGYINTÉZÉS
7.1. A panaszok bejelentésére, kapcsolattartásra az elektronikus levelezési cím a fentiekben került megjelölésre.
7.2. A vásárló panaszát írásban jelentheti be a Webáruház e-mail elérhetőségén. Nem minősül panasznak, ha a vásárló a Webáruház működésével, tevékenységével kapcsolatosan tájékoztatást, állásfoglalást kér.
7.3. Az írásbeli (ideértve az elektronikus úton) tett panaszt a Webáruház – törvény eltérő rendelkezése hiányában – harminc napon belül írásban megválaszolja. Az ilyen módon előterjesztett panaszt a Webáruház egyedi azonosítószámmal látja el. A válaszhoz a Webáruház csatolja a panaszról felvett jegyzőkönyvet is. A rögzített panasznak tartalmaznia kell a panaszos nevét, címét, és a panasz leírását. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles, továbbá felhívja a vásárló figyelmét a jogorvoslati lehetőségekre. A válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni. A Webáruház által felvett jegyzőkönyv tartalmazza a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényben fogyasztói szavatossági igény bejelentése esetében a 19/2014 (IV.29.) NGM. rendeletben előírt adatokat.
7.4. Jogorvoslat: Fogyasztó jogosult továbbá békéltető testülethez fordulni. A Felhasználó lakóhelye szerint illetéke Békéltető Testületek listája és elérhetőségei az alábbi linken érhetőek el:
http://www.bekeltet.hu/container/container_attachments/download/58

FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK ELFOGADÁSA

A Webáruház használatával Ön kijelenti, hogy a felhasználási feltételeket megértette, azokat tudomásul vette, és az oldal használatának feltételeként elfogadja.

Shopping Cart